floortjehelwig.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Floortje

Reacties

Reacties

Tim

Ik reis mee...maar eh, waar gaan we naartoe? ;-)

karin en rilo

we zullen je zeker gaan volgen. Fijne reis en.....vergeet je paspoort niet. haha....

Klaas

Hey Flo, leuk dat je een Reislog bijhoudt. Ik ben benieuwd naar je avonturen :).

Cathelijne

Floor, ik ben benieuwd naar al je verhalen!
Geniet en pas goed op jezelf. Als je je even niet prettig/veilig voelt ergens, gewoon omdraaien he.
Dikke knuffel!

Annemiek

Hey Floor,

Heel veel plezier alvast he! Ik hou deze site in de gaten.

Maar eerst nog: tot vanavond ;)
Liefs.

wietske

ben benieuwed !!!

Kevin en Jobien

We zijn benieuwd en kijken uit naar alle verhalen die zullen komen.
We houden je weblog in de gaten!

veel plezier!
Kevin & Jobien

Cathelijne

Heej Floor, ben je al onderweg?
Goed aangekomen? Hoe is het daar?
Maak ons eens jaloers met je (mooie) verhalen.
Liefs C

alex

hoi, floortje, wat is de reden van je reis? Ik denk dat ik die meeting heb gemist.

lenie

he floor wat lief van je dat wij het kan volgen met de reis groetjes lenie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!